n°03’01. analytics

n°03’01. analytics

bok7n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowegobok8

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]  

 

Centrum pomocy Analytics

 

Narzędzia analityczne

Usługa Google Analytics opiera się na wydajnej, łatwej w obsłudze platformie do generowania raportów, co pozwala Ci decydować, jakie dane chcesz oglądać, i dostosowywać swoje raporty kilkoma kliknięciami myszy do własnych potrzeb.

Raportowanie w czasie rzeczywistym: mierz aktywność na bieżąco

Sprawdź, ilu użytkowników w tym momencie przegląda Twoją witrynę, skąd przyszli i co wyświetlają. Dzięki raportom w czasie rzeczywistym wiesz, czy nowa treść witryny jest popularna, czy dzisiejsza promocja przyciąga ruch do Twojej witryny, a także możesz sprawdzić reakcje na tweety i posty na blogu.

Raporty niestandardowe: określaj informacje do przeanalizowania

Utwórz własny panel informacyjny z danymi. Zamiast mozolnie interpretować dane, możesz szybko otrzymywać odpowiedzi, których potrzebujesz. Udostępniaj utworzone raporty współpracownikom i uwydatniaj te dane, które są najbardziej potrzebne.

Zmienne niestandardowe: twórz i analizuj własne segmenty klientów

Zmienne niestandardowe pomagają w poznaniu segmentów klientów i stopnia ich zaangażowania w Twojej witrynie. Umożliwiają one dostosowanie Google Analytics pod kątem gromadzenia tych danych o klientach, które są najważniejsze z punktu widzenia firmy.

Zaawansowana segmentacja: analizuj w prosty sposób konkretne sekcje ruchu

Dlaczego niektóre odwiedziny skutkują sprzedażą o wartości 150 USD, a inne nie? Zaawansowane segmenty zapewnią odpowiedź na to pytanie. Zastosuj wstępnie zdefiniowane segmenty, takie jak „Odwiedziny z konwersjami” czy „Ruch bezpłatny”, lub utwórz własne segmenty. Możesz analizować poszczególne segmenty lub porównywać kilka segmentów we wszystkich Twoich raportach.

Panele informacyjne: organizuj, monitoruj i udostępniaj kluczowe wskaźniki skuteczności

Zacznij od standardowego panelu „Kluczowe wskaźniki skuteczności firmy” ze wskaźnikami najważniejszymi z punktu widzenia Twojej organizacji. Utwórz także panel „SEO” w celu optymalizacji swojej witryny pod kątem wyszukiwarek. Wszystkie panele informacyjne można przeciągać i upuszczać, działają one na bazie widżetów i można je bardzo łatwo dostosowywać do własnych potrzeb.

Wizualizacja: poznaj ścieżki, jakimi podążają użytkownicy w Twojej witrynie

Google Analytics umożliwia korzystanie z wielu zaawansowanych narzędzi wizualizacji, w tym Wizualizacji procesu i Analytics w treści strony. Raporty Wizualizacja procesu analizują ścieżkę użytkownika w Twojej witrynie. Analytics w treści strony umożliwia wizualną ocenę interakcji użytkownika z Twoimi stronami. W celu ułatwienia analizy opracowaliśmy wiele wykresów, aby wyświetlać informacje w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

Udostępnianie: cała organizacja może teraz współpracować

Podejmowanie decyzji na podstawie danych sprawdza się najlepiej, gdy zespoły mogą łatwo dzielić się informacjami. Współdzielenie narzędzi w Google Analytics umożliwia zespołom kupującym słowa kluczowe bezproblemową współpracę z zespołami zajmującymi się SEO i treścią. Funkcja Analiza i alerty pozwala wykrywać nieoczekiwane zmiany i powiadamiać współpracowników. Możesz oznaczać kluczowe zdarzenia w historii konta, aby były dobrze widoczne dla innych. Korzystaj z możliwości łatwego projektowania i tworzenia niestandardowych paneli informacyjnych z danymi, które są istotne dla Twojej firmy.

Interfejs API i dostosowania – to Twoje dane, więc formatuj je według własnych potrzeb

Dzięki aplikacjom, wtyczkom i dostosowywanym funkcjom można łatwo zintegrować Google Analytics z procedurami obowiązującymi w Twojej organizacji. Korzystaj z rozwiązań innych firm lub twórz własne aplikacje, korzystając z Interfejsu API usługi Google Analytics.

Analityka treści


Raporty dotyczące treści pomagają dowiedzieć się, które części witryny mają dobrą skuteczność, a które strony są najpopularniejsze, dzięki czemu możesz poprawić wygodę użytkowania.

Wyszukiwanie w witrynie: szybsze doprowadzanie użytkowników do miejsc docelowych

Gdy użytkownicy nie mogą znaleźć tego, co jest im potrzebne, korzystają z wyszukiwarki. Dzięki dostępnemu w Google Analytics raportowi Wyszukiwanie w witrynie możesz dowiedzieć się, czego tak naprawdę szukają użytkownicy. Uzyskana wiedza pozwoli Ci odkryć niewykorzystane szanse sprzedaży produktów i skrócić czas doprowadzania do konwersji.

Analytics w treści strony: sprawdź, jak użytkownicy poruszają się po witrynie

Zaglądając do raportów Google Analytics, trudno czasem wyobrazić sobie trasy, jakimi użytkownicy przemieszczają się po danej stronie witryny. Raport Analytics w treści strony służy do analizy wizualnej sposobu poruszania się użytkowników po witrynie.

Analiza szybkości witryny: odkryj problemy, zanim zrobią to użytkownicy

Wszyscy dobrze wiemy, jak irytujące jest powolne wczytywanie się witryny, które może nawet wywierać niekorzystny wpływ na skuteczność jej reklam i na jej miejsce w rankingach wyszukiwarek. Dzięki dostępnemu w Google Analytics raportowi Szybkość witryny sprawdzisz, jak długo wczytują się poszczególne strony. Wykryj i popraw zbyt wolno działające strony, by zwiększyć zadowolenie użytkowników.

Śledzenie zdarzeń: dowiedz się, co użytkownicy robią w Twojej witrynie

Poznanie tego, jak użytkownicy korzystają ze stron, może być naprawdę przydatne. Dowiedz się, jak często używają elementów Flash i AJAX oraz czy klikają linki do pobrania broszur produktowych. Możesz nawet wprowadzić śledzenie zdarzeń, by zyskać bardziej szczegółowy wgląd w zachowania użytkowników.

Zwiększ skuteczność programu AdSense

Program AdSense umożliwia twórcom blogów i wydawcom treści zarabianie na reklamach pojawiających się na ich stronach. Google Analytics może bezpośrednio importować dane AdSense, pomagając w wyświetlaniu reklam w najlepszych miejscach witryny.

Analityka społecznościowa


Internet jest miejscem kontaktów towarzyskich, a Google Analytics pozwala mierzyć skuteczność Twoich kampanii w mediach społecznościowych. Możesz analizować, jak użytkownicy posługują się w Twojej witrynie funkcjami udostępniania informacji (np. przyciskiem Google +1) i reagują na Twoje treści na platformach społecznościowych.

Analityka danych mobilnych


Usługa Google Analytics ułatwia pomiar wpływu użytkowników komórek na Twoją działalność. Jeśli dodatkowo tworzysz aplikacje mobilne, Google Analytics udostępnia zestawy narzędzi dla programistów do systemów iOS i Android, które pozwalają sprawdzać, jak użytkownicy korzystają z aplikacji.

Mierz wpływ mediów społecznościowych na istotne dla siebie parametry

Raport Konwersje pozwala Ci określić wartość sieci społecznościowych. Zawiera on współczynniki i wartość pieniężną konwersji, które miały miejsce dzięki odesłaniom z poszczególnych sieci społecznościowych. Powiąż wpływ sieci społecznościowych z istotnymi dla siebie parametrami, wyznaczając odpowiednie cele dla swojej działalności.

Sprawdź, z jakich źródeł interakcji społecznościowych pochodzą zainteresowani użytkownicy

Najważniejsze to dowiedzieć się, które społeczności mają znaczenie dla Twojej marki. Raport Źródła interakcji społecznościowych przedstawia początkowe ścieżki, po których przemieszczają się w Twojej witrynie użytkownicy z sieci społecznościowych. Można w nim również znaleźć współczynniki zaangażowania i konwersji dla poszczególnych sieci społecznościowych.

Sprawdź, co i gdzie udostępniają użytkownicy Twojej witryny

Przycisk Google +1 i inne funkcje udostępniania w mediach społecznościowych to prosty mechanizm umożliwiający użytkownikom podkreślenie atrakcyjności Twoich treści poprzez udostępnienie ich znajomym. Raport Wtyczki społecznościowe informuje, które artykuły w Twojej witrynie są najczęściej udostępnianie i za pomocą których przycisków społecznościowych (np. „+1” Google albo „Lubię to” Facebooka). Poza tym na karcie Strumień aktywności można zobaczyć, ilu użytkowników zainteresowało się Twoimi treściami w witrynach innych niż Twoja.

Analityka konwersji


Dzięki wachlarzowi funkcji analitycznych Google Analytics dowiesz się, jak wielu użytkowników przyciągasz do witryny, w jaki sposób oni z niej korzystają i jaką osiągasz sprzedaż.

Analytics dla aplikacji mobilnych: wszechstronna analiza aplikacji

Urządzenia przenośne zmieniają sposób, w jaki ludzie się komunikują, pracują i spędzają wolny czas. Duży wpływ na te zmiany mają aplikacje mobilne. Analytics dla aplikacji mobilnych zapewnia wszechstronne monitorowanie całej ścieżki użytkownika aplikacji – od pierwszego kontaktu, przez pobranie, aż po korzystanie z niej. Raporty są dostosowane do potrzeb marketerów i programistów aplikacji i zawierają informacje, które są dla nich istotne.

Zadbaj o najlepsze wrażenia użytkownika – na wszystkich ekranach i urządzeniach

Statystyki wyświetleń uwzględniające lokalizacje (karta Nakładka mapy) pozwalają wychwytywać źródła ruchu pochodzącego z urządzeń przenośnych, a także przewidywać, w których obszarach nastąpi wzmożenie ruchu. Sprawdź, z jakich urządzeń korzystają użytkownicy do wyszukiwania Twojej witryny, i zaprezentuj swoją markę w najlepszym dla nich formacie. Dzięki Google Analytics możesz zobaczyć, które komórkowe systemy operacyjne i jakie urządzenia mobilne wysyłają użytkowników do Twojej witryny, aplikacji lub na stronę mediów społecznościowych.

Pomiar skuteczności reklam mobilnych: dowiedz się, jak reklama mobilna pomaga realizować Twoje cele biznesowe

Reklamy mobilne Google pojawiają się na urządzeniach przenośnych w wynikach wyszukiwania Google, witrynach sieci reklamowej i aplikacjach. Korzystaj z nich, aby promować swoją firmę wśród klientów, gdy korzystają z telefonów i tabletów o różnych porach dnia. Określ cele związane z konwersjami na urządzeniach przenośnych i już dziś zacznij mierzyć skuteczność swoich kampanii.

Analityka reklam


Wykorzystaj cały potencjał swoich reklam w sieciach społecznościowych, na telefonach komórkowych i w wyszukiwarce oraz reklam displayowych, analizując dane o ich wyświetlaniu. Powiąż działania w swojej witrynie z kampaniami marketingowymi, by zyskać pełny obraz i zwiększać skuteczność reklam.

Zwiększ skuteczność swoich działań marketingowych w wyszukiwarkach

Marketing w wyszukiwarkach (ang. Search Engine Marketing, SEM) przyciąga użytkowników do Twojej witryny. Za pomocą Google Analytics możesz łączyć zachowania użytkowników z kampaniami SEM (w Google, Bing, Yahoo itd.) i podejmować bardziej przemyślane decyzje co do stawek i słów kluczowych. Jeśli korzystasz z AdWords, możesz automatycznie tagować swoje kampanie i łatwo obserwować różnice we współczynnikach konwersji dla różnych miejsc docelowych lub stron docelowych.

Korzystaj z remarketingu, by łatwo i szybko docierać do odpowiednich klientów

Remarketing w Google Analytics pozwala sięgnąć do cennych informacji o klientach, którzy interesują się Twoimi produktami i usługami, a następnie wyświetlać im w internecie reklamy dopasowane do tego, czego szukają.

Dowiedz się, jak reklamy displayowe wpływają na Twoje programy

Sprawdź, jak skuteczne mogą być reklamy displayowe w przyciąganiu nowych klientów do Twojej witryny. Skoncentruj się na konkretnych miejscach docelowych i sprawdź, czy i jak skutecznie przyciągają one odpowiednich użytkowników. Integracja z siecią reklamową Google oznacza, że za pomocą AdWords możesz tworzyć kampanie i zarządzać nimi, a następnie wstawiać tagi Google Analytics w kampaniach marketingowych w sieci reklamowej, by monitorować swoje sukcesy.

Pamiętaj o kampaniach mobilnych

Jeśli wyświetlasz reklamy mobilne lub korzystasz z aplikacji mobilnych, sprawdzaj ich skuteczność. Miejsca docelowe reklam mobilnych przyciągają użytkowników zupełnie innego rodzaju, a dzięki Google Analytics wiesz, jak oni się zachowują. Możesz porządkować dane według urządzenia, mierzyć skuteczność reklam i optymalizować zarówno witrynę mobilną, jak i tradycyjną, na podstawie znanych Ci danych, takich jak czas spędzony w witrynie oraz współczynniki odrzuceń i konwersji.

Sprawdź, jak Twoje kampanie reklamowe współgrają ze ścieżkami wielokanałowymi

Jeśli wyświetlasz reklamy w wielu kanałach cyfrowych – wyszukiwarce, sieci reklamowej, serwisach społecznościowych i witrynach partnerskich, musisz wiedzieć, jaką rolę odgrywa każdy z nich i jak współgrają ze sobą, przyciągając nowych klientów i zwiększając liczbę konwersji. W ścieżkach wielokanałowych widać dokładnie, które są najskuteczniejsze, a które mają słabe wyniki, dzięki czemu możesz optymalizować i ulepszać swoje programy marketingu cyfrowego.

Pomiary skuteczności kampanii dostarczają informacji o tym, co działa, a co się nie sprawdza

Sprawdzaj skuteczność wszystkich kampanii we wszystkich kanałach, aby wiedzieć, które działania marketingowe są naprawdę opłacalne. Wyświetlaj raporty posegmentowane według kanałów i przeglądaj w czasie rzeczywistym dane, które pojawiają się na koncie już kilka minut po uruchomieniu kampanii. Możesz sprawdzać dane na temat zaangażowania i działań prowadzących do konwersji dla każdego otagowanego linku, w tym e-maili i banerów. Możesz też śledzić kampanie offline, które kierują użytkowników do Twojej witryny.

 

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

Galeria aplikacji Google Analytics


Rozwijaj Google Analytics w nowy, ciekawy sposób. Zyskaj dostęp do szeregu programów z Galerii aplikacji Google Analytics, które ułatwiają zbieranie trafniejszych danych, automatyzację tworzenia raportów i porządkowanie informacji związanych z Twoją działalnością.

 

 

Porady praktyczne


KomentarzWykluczenie botówPanele, raporty i segmenty

 

 

No cóż większość porad będzie tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Dlaczego?

Ano dlatego, że w wielu przypadkach będą to dane z moich prywatnych profili w różnych usługach.

 

 

 

Zaczynamy poszukiwania.

Zaimportuj segment pomagający zdiagnozować źródła ruchu potencjalnie generujące spam w raportach. Do pobrania z galerii rozwiązań Google Analytics. » Web spiders test – Google Analytics Solutions Gallery

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

 

Włączamy segment: Web spiders test

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

 

Konfigurujemy nowy segment

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

Tutaj można by już sporo pisać ale na początku spróbujcie:

 

Źródła wizyt semalt

Ten spamerski bot nie tylko zjada transfer, ale również miesza nam w statystykach witryny, ponieważ jego wizyty odkładają się w Google Analytics, jako odesłania z witryny semalt.com. Trzeba się więc tego robaka pozbyć.

n°03'01. analytics - Google Analytics - Google - Działy - Kurs budowy, obsługi, pozycjonowania sklepu internetowego

U mnie w prawdzie nie ma tego problemu ale posłużę się cudzym przykładem.

 

Treść dostępna jedynie dla zarejestrowanych użytkowników. Prosimy o zalogowanie się.

Jak za chwilkę zobaczycie paneli, raportów i segmentów analitycznych możecie pobrać bardzo dużo z tego miejsca Google Analytics Solutions Gallery. Co do ich wyliczeń nie będę się wypowiadał. Potraktujcie ten materiał jako prezentację. Natomiast w następnej poradzie pouczymy się tworzyć własne panele, raporty i segmenty.

n°03'01. analytics

Mobile Ecommerce Dashboard » panel


n°03'01. analytics

Site Performance Dashboard » panel


n°03'01. analytics

JC: Mobile Metrics by Hour of Day – raport niestandardowy


n°03'01. analytics

SEO: Referring Pages – raport niestandardowy

n°03'01. analytics

PPC Keyword/Matched Query Report – raport niestandardowy


n°03'01. analytics

Search Traffic (Excluding Not Set, Not Provided) – raport niestandardowy


n°03'01. analytics

Ecommerce Traffic Report – raport niestandardowy


n°03'01. analytics

SEO: 3 Word Organic Search » segment


n°03'01. analytics n°03'01. analytics

(not provided) Traffic » segment


n°03'01. analytics

n°03'01. analytics

Google CPC » segment


n°03'01. analytics

n°03'01. analytics

Really Engaged Traffic » segment


n°03'01. analytics

n°03'01. analytics

 

Spam bots uitsluiten Stramark » segment


Źródło / Medium: jest zgodne z wyrażeniem regularnym

„torontoplumbinggroup\.com|100dollars-seo\.com|4webmasters\.org|54.186.60\.77|76brighton\.co\.uk|7makemoneyonline\.com|acads\.net|adcash\.com|adviceforum\.info|alienpayday|amanda-porn\.ga|anal-acrobats.hol\.es|anticrawler\.org|artobox|axisalternativementalhealth|baixar-musicas-gratis\.com|best-seo-offer\.com|best-seo-solution\.com|bestwebsitesawards\.com|blackhatworth\.com|buttons\.com|buttons-for-website\.com|buttons-for-your-website\.com|buy-cheap-online\.info|buy-forum\.ru|bycontext\.com|cenokos\.ru|cenoval\.ru|checkpagerank\.net|cityadspix\.com|cyprusbuyproperties\.com|darodar\.com|depositfiles-porn\.ga|descargar-musica-gratis\.net|domination\.ml|dp.g.doubleclick\.net|econom\.co|edakgfvwql\.ru|event-tracking\.com|fbdownloader\.com|forum69\.info|free-share-buttons\.com|generalporn\.org|get-free-traffic-now\.com|gigapeta\.com|gobongo\.info|googlsucks\.com|guardlink\.org|howtostopreferralspam\.eu|hulfingtonpost\.com|humanorightswatch\.org|iloveitaly\.ro|ilovevitaly\.co|ilovevitaly\.com|ilovevitaly\.ru|inboxdollars\.com|int.search.tb.ask\.com|iskalko\.ru|k9safesearch\.com|kabbalah-red-bracelets\.com|kambasoft\.com|lomb\.co|lombia\.co|lombia\.com|lumb\.co|luxup\.ru|m.sp.sm\.cn|makemoneyonline\.com|masterseek\.com|medispainstitute|meendo-free-traffic\.ga|mpftpupload\.com|myftpupload\.com|o-o-6-o-o\.com|o-o-6-o-o\.ru|o-o-8-o-o\.com|o-o-8-o-o\.ru|paparazzistudios.com\.au|pornhub-forum\.ga|pornhub-forum.uni\.me|powitania\.pl|priceg\.com|prlog\.ru|prodvigator\.ua|r.duckduckgo\.com|ranksonic\.info|ranksonic\.org|rapidgator-porn\.ga|resellerclub|resellerclub\.com|sanjosestartups\.com|savetubevideo\.com|savetubevideo\.info|screentoolkit\.com|see-your-website-here\.com|semalt\.com|seoexperimenty\.ru|sexyteens.hol\.es|sharebutton\.net|sharebutton\.org|simple-share-buttons\.com|sitevaluation\.org|slftsdybbg\.ru|smailik\.org|social-buttons\.com|socialseet\.ru|sq01|srecorder\.com|superiends\.org|tasteidea\.com|theguardlan\.com|torontoplumbinggroup\.com|torture\.ml|trafficmonetize\.org|vodkoved\.ru|website-errors-scanner\.com|websites-reviews\.com|websocial\.me|ykecwqlixx\.ru|youporn-forum\.ga|youporn-forum.uni\.me|непереводимая\.рф”

n°03'01. analytics

n°03'01. analytics

 

 

 

 

 

Treść dostępna jedynie dla zarejestrowanych użytkowników. Prosimy o zalogowanie się.

 

 

 

seo news lightroom news alltop website speed test page speed test web domain typer .htaccess htpasswd robots.txt sitexy SEO Analyzer Checkr Meta Tag Analyzer Keyword Rank Checker Pagespeed Analyzer Check Mobile Friendly Check Keyword Generator Tool Google PageRank Checker Social Media Shares Checker  Server HTTP headers and response check Google-Buzz Backlink Builder Tool Website Rank Checker Keyword List Cleaner Redirect Generator Google+ Search  Google+ Plus One Checker Strip HTML Tags Convert Timestamp to Date Convert Date to Timestamp Word Count Tool Text to HTML Tool Content Writing Tool Font  Test Tool Multiple PageRank Checker Free PageRank Images TrustRank Checker Fake PageRank Checker Similar Text Finder Reciprocal Link Checker Domain Age Checker Google Banned Checker Browser Details All SEO Services Yandex – Rambler  Checker Email Image Creator Geolocation Tool Online Port Scanner Whois Domain Name Checker SEO Articles  Links Value Calculator PageRank Prediction Search Engine Spider Simulator

administracja * administracja n * administracja n konwersje * admob * admob google * admob google n * adsense * adsense n * adsense n search * alexa * alltop * alltop website * analytics * analytics n * analyzer * analyzer check * analyzer check mobile * analyzer checkr * analyzer checkr meta * analyzer keyword * and blog * android * android n * atomstore * atomstore n * atomstore n redcard * backlink * backlink builder * big commerce * big commerce n * bing * bing n services * blog * blog forum * bugmenot * bugmenot n * builder * builder tool website * business * business n * buzz * buzz backlink builder * center * center n * center n business * check * check keyword * check mobile * checker * checker free * checker free pagerank * checker keyword list * checker pagespeed * checker server * checker social * checker strip * checker strip html * checkr * checkr meta * cleaner * cleaner redirect * cleaner redirect generator * click * click shop * clickshop * clickshop android * clickshop android n * clickshop studio * clickshop studio n * commerce * commerce n * console * console n * content * content writing * content writing tool * convert * convert date * convert timestamp * cookies * cookies moja * count * czas * czas rzeczywisty * czas rzeczywisty n * date * date convert * domain * domain typer * dostosowanie * dostosowanie n * dostosowanie n czas * dysk * dysk n merchant * działy * działy n * email * facebook * facebook n * facebook n twitter * firebase * firebase google * firebase google n * font * font test * font test tool * fora * forum * forum and * forum polityka * forum polityka cookies * free * free pagerank * free pagerank images * freshmail * freshmail n * freshmail n bugmenot * friendly * friendly check * friendly check keyword * geen * generator * generator google * generator google search * generator tool * generator tool google * google * google buzz * google buzz backlink * google n * google n analytics * google pagerank * google plus one * google search google * główna * główna wstęp * główna wstęp działy * headers * htaccess * htaccess htpasswd * htaccess htpasswd robots * html * html tags * html tool * htpasswd * htpasswd robots * http * http headers * images * insights * insights n * insights n dysk * instalacja * instalacja obsługa * keyword * keyword generator * keyword list * keyword rank * konfiguracja * konfiguracja sklepu * konfiguracja usług * konwersje * konwersje n * lightroom * lightroom news * lightroom news alltop * list * list cleaner redirect * magento * magento n * magento n shopify * mail * manager * manager n * manager n pagespeed * marketing * marketing n * marketing n nokaut * mała * mała youtuberka * media * media shares * media shares checker * meer * menu * menu strona * menu strona główna * merchant * merchant center * meta * meta tag * microsoft * microsoft n * microsoft n bing * mobile * mobile friendly * moja * moja mała * moja mała youtuberka * more * more secrets * multiple * multiple pagerank * multiple pagerank checker * n administracja * n admob google * n adsense * n analytics * n analytics n * n atomstore * n big commerce * n bugmenot * n bugmenot n * n business * n business n * n click shop * n clickshop * n clickshop android * n dostosowanie * n dostosowanie n * n facebook * n firebase * n firebase google * n freshmail * n google * n instalacja * n instalacja obsługa * n konfiguracja * n konfiguracja sklepu * n konfiguracja usług * n konwersje * n konwersje n * n magento * n marketing * n marketing n * n merchant * n merchant center * n microsoft * n microsoft n * n nokaut * n obsługa * n obsługa sklepu * n odbiorcy * n pagespeed * n pagespeed tools * n pozyskiwanie * n pozyskiwanie n * n prestashop * n prestashop n * n printerest * n printerest n * n redcard * n search * n services * n services n * n shoper * n shopify * n smartsupp * n smartsupp n * n social * n tag manager * n twitter * n woocommerce * n woocommerce n * n yandex * n yandex podsumowanie * n youtube * n zachowanie * n zachowanie n * narzędzia * narzędzia online * narzędzia online forum * new shop * new shop seo * news * news alltop * news lightroom * no more secrets * nokaut * nokaut n * nokaut n seo * obsługa * obsługa clickshop * obsługa clickshop studio * obsługa sklepu * odbiorcy * odbiorcy n * odbiorcy n pozyskiwanie * online * online forum * page * page speed * page speed test * pagerank * pagerank checker * pagerank checker social * pagerank images * pagespeed * pagespeed analyzer * pagespeed tools * più segreti * pliki * plus * plus one * plus one checker * podsumowanie * podsumowanie narzędzia * podsumowanie narzędzia online * polityka * polityka cookies * polityka cookies moja * pozyskiwanie * pozyskiwanie n * prestashop * prestashop n * prestashop n google * printerest * printerest n * printerest n youtube * rank * rank checker * rank checker keyword * rank checker pagespeed * redcard * redcard n * redirect * response * response check * response check google * robots * robots txt * rzeczywisty * rzeczywisty n * rzeczywisty n odbiorcy * search * search console * search console n * search google * secrets * secrets my * secrets my new * secrets new shop * segreti * seo analyzer * seo blog * seo blog forum * seo forum * seo forum and * seo forum blog * seo news * seo блог * server * server http * server http headers * services * services n * shares * shares checker * shop * shop n atomstore * shop n click * shop n konfiguracja * shop seo * shop seo forum * shoper * shoper n * shoper n magento * shopify * shopify n * sitexy * sitexy seo * sklepu * sklepu n * sklepu n instalacja * sklepu n obsługa * sky shop * smartsupp * smartsupp n * smartsupp n alexa * social * social media * social n * social n facebook * speed * speed test * strip * strip html tags * strona * strona główna * studio * studio n * tag analyzer * tag analyzer keyword * tag manager * tags * tags convert timestamp * test * test page * test tool * test web * text * timestamp * tool * tool content * tool content writing * tool font * tool font test * tool google * tool multiple * tool multiple pagerank * tool text * tool website * tool website rank * tools * tools insights * tools insights n * tools n freshmail * twitter * twitter n * txt sitexy * txt sitexy seo * typer * typer htaccess * usług * usług n konfiguracja * web domain * web domain typer * website * website speed * website speed test * woocommerce * woocommerce n * woocommerce n sky * word * word count * word count tool * wppt * writing * writing tool * wstęp * wstęp działy * wstęp działy n * yandex * yandex podsumowanie * youtube * youtube n * youtube n yandex * youtuberka * zachowanie * zachowanie n * zachowanie n administracja * блог * блог форум * блог і форум * форум *

Dodaj komentarz